מתחילת דרכה של חברת “סאדאב” לפני 47 שנים, בחרה לשים את “המשפחה” במרכז. תפיסה זו מהווה את הבסיס לדרך בה רואה החברה את לקוחותיה, לדרך בה מתוכננים כל בניין ודירה, לדרך בה מעניקה החברה שירות, לעמידה הקפדנית בזמנים ובאיכויות הבלתי מתפשרות של כל דירה ודירה במשך עשרות שנים.

“תפיסת המשפחה במרכז” מתחילה בהבנה שדירה היא הרבה יותר מקירות ובטון, דירה היא בראש ובראשונה בית. בית בו מתגוררת משפחה, כל פרויקט ופרויקט מתחיל בבחינה מעמיקה של כלל הגורמים כאשר כולם יחדיו יוצרים חוויה אופטימאלית נוחה ויוקרתית של מגורים.

בכל פרויקט מתקיימים מספר אלמנטים מרכזיים, בסאדאב פיתחו שיטה אשר בוחנת את היתכנות הפרויקט מהחוץ לפנים, מכאן מקור השיטה “המשפחה במרכז, זו מהווה הגורם המשמעותי והגרעיני בבחינת כל פרויקט.

הסביבה: מיקום ביתכם הוא אחד הגורמים החשובים ביותר לאיכות ונוחות החיים, סביבה תומכת בה קיימת נגישות מלאה לכלל הצרכים הבסיסים של כל משפחה, כגון: מערכות חינוך מתקדמות מגיל ינקות ועד תיכון, מרכזי קניות, תרבות וספורט קרובים, מגוון מתקני ומרכזי ספורט, ופנאי, קירבה ונגישות למוסדות תרבות, מוזיאונים, בתי קפה, מתנ”סים וכמובן המון ירוק,,, מגני משחקים, פארקים, גינות ציבוריות רחבות ידיים, שדרות עצים ועד הבניין שלכם בו משקיעה סאדאב בפיתוח סביבתי מרהיב וגינות מתוכננות מוריקות ויפיפיות, מאפיינים רבים כגון עצי זית, פינות חן לישיבה מוצלות, עד הגנים היפניים המרהיבים שתכננה סאדאב על שטח של דונמים בפרויקט מגדלי הגנים היפניים בחולון.

הפרויקט: כל פרויקט מתחיל באילוצים, מאילוצי שטח, טופוגרפיה, כיוונים ועד האדריכלות הפנימית אשר משפיע באופן ישיר על צורת הבניין ומראהו. היכולת רבת השנים של סאדאב למקסם את היתרונות של כל פרויקט ופרויקט ולתכנן בניינים ומגדלים משובבי עיין ומעוצבים מחד, זאת תוך שמירה קפדנית על התכנון החכם והאפקטיבי מפנים מאידך, אלו הופכים כל פרויקט לייחודי בנוף הבניה בישראל. השקעה אדירה בעיצוב חיצוני של הבניין או המגדל, בחיפויי אבן ושיש, שילובים ייחודיים של אלומיניום, ברזל, מעקות ומרפסות מתוכננים התורמים למראה המוקפד והמעוצב של כל פרויקט ופרויקט. האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל שוקדים על עיצוב לובאים ומבואות כניסה, מהמרשימים והמעוצבים בפרויקטים בישראל. טכנולוגיות והשראות מהעולם משולבים דרך קבע בכל אחד . שימוש בחומרי הגלם והאביזרים הטובים ביותר, מחיפויי הזכוכית המתמרים על פני 7 מטרים מהרצפה עד תקרת הלובי הכפול, קירות השיש, מערכות התאורה היוקרתיות, הנמכות התקרה ועד פינות הישיבה המותאמות בהקפדה על כל אביזר, טקסטורה, מראה ומשקוף. כך ממשיך העיצוב הלא פנימה לעבר דירתכם, דרך חדרי השירות של הבניין, חדר הדיירים המעוצב והמרווח שבונה סאדאב בכל פרויקט ומשמש לימי הולדת מפגשים ואירוח ועד המעליות החדישות וטובות ביותר, לובאים קומתיים רחבים ועוד.

הדירות של סאדאב: איכות, איכות ושוב איכות, דירה טובה מתחילה בתכנון בטוח וחכם. המהנדסים של סאדאב בשילוב משרדי האדריכלים המובילים בישראל שוקדים חודשים על תכנון בטוח, חכם ואופטימאלי של כל דירה ודירה, אין קיר, פינה ומשקוף שלא עוברים מספר בחינות עד שמאושרים לבניה, המטרה ברורה ויחידה, לבנות את הטוב ביותר ולאפשר למשפחה שתגור בדירה מקסימום נוחות מרחב ויוקרה. חומרי הגלם הטובים ביותר, מהקירות, דרך האלומיניום, הדלתות הפנימיות המעוצבות, החלונות היוקרתיים חיפויי הרצפות מגרנית פורצלן הטוב ביותר, מערכות חשמל, אינסטלציה ותקשורת משובחים, מטבחים מעולים ברזים ומעקות, הכל הכי טוב, הכי איכותי ללא פשרות.

סאדאב עומדת מאחורי הבטחתה להיות תמיד קומה אחת מעל כולם, להעניק ולאפשר לכל משפחה המקיימת את חייה באחד הפרויקטים של החברה להיות מוקפת בטוב ביותר. כבר ארבעים ושבע שנים.